előkészület

Az elmúlt hét mozgalmas volt. Csináltam egy blogot. Voltam a LEVESben. Pénteken vacsorát adok, melyre összeállítottam egy menüt, és temérdek receptet átolvastam.Bevásároltam. Előkészültem. Takarítottam.
Minden alkalommal, amikor a tűzhelynél tüsténkedek, legalább egy hétnyi kutatómunkával jár, hogy átnyálazzam a kedvenc receptgyűjteményeimet. Nagy kihívás, ugyanis igyekszem mindig egy új receptet kipróbálni. Nem igazán készítettem még el kétszer ugyanazat a finomságot. Lassan két hónapja heti rendszerességgel lepem meg szeretteimet, ami folyamatos jelenlétet igényel az imádott gasztrobloggerek oldalán. A rengeteg egyéb tennivaló mellett az ilyen jellegű hadműveletekre többnyire éjjel van időm. 
Értelme akkor lenne ennek a bejegyzésnek, ha megosztanám a recepteket, de sajnos arra még nem volt alkalmam, hogy utánajárjak, hogyan írhatom ide a blogokról próbáltakat. Semmiképp sem szeretnék plagizálni, magamra haragítani az egekbe magasztalt gourmet bloggereket.
Vagy legalább guszta fotókkal kellene megtöltenem az oldalakat, ám ennek technikai feltételin még dolgozom.
Azonban néhány hozzávalót megosztok a baráti vacsorából, amiből sejteni lehet, hogy durván megdolgozom vendégeim ízlelőbimbóját: imádott vaj, szójaszósz, koriander, méz, mirin, hagyma, gyömbér, lime, mogyi, és egy kis csirkehusi, karamell, tejszín, narancs, mascarpone…
A sportcsuka a szekrényben, a tortaformában pedig épp hűl a csoda.

Nincsenek megjegyzések: