bors



A 101 programnak köszönhetően mostanában újra felfedezem a Kazinczy utcát, s ismét kedvelt célpontja kellemes tekergéseimnek, sétálgatásiamnak. Évek óta mellőzött utca részemről, valahogy sikerült totálisan elkerülnöm a Szimpla-környékbeli szakaszt. Irtó hangulatos a forgalmas és zajos, gyűlölt Rákóczi útról befordulni, s rögtön egy sarok után rácsodálkozni erre a különleges miliőre, mely Amszterdamot idézi a szűk utcájával, egyre-másra nyíló színes kis krimók, bárok és büfék színes ajtóival, lézengő fiatalok nyüzsgésével, bringák sokaságával és dohányfüst homályával.

Ebben a környezetben vár felfedezésre Budapest legújabb levesező szendvicsbárja, a Bors GasztroBár.
bors
Mindenképp terveztem meglátogatni, hiszen lépten-nyomon futottam bele különböző blogok ajánlásában, bár bevallom, csak illendőségből kívántam belekóstolni, elsőre nem tűnt épp eredetinek, tekintve hasonlóságát a Vámház körúti LEVES. bárral.
Első benyomásra dizájnos enteriőr fogad, de percekig nyomaszt a majmolás szaga. Szimpatikus, de fenntartásokkal teszem próbára. Alaposan tanulmányozom a kínálatot, mely ínycsiklandó ízeket varázsol lelki ízlelőbimbóimra. Hamar elém kerül a választott szendvics, sajnos éhség hiányában és késői órára való tekintettel tesztem ebben merül ki, és mi más esne jól, mint egy érzéki thai masszázs. *szenya neve


Az agyam is eldobtam első harapásra! Tökéletes alapanyagok és íz, frissesség és harmónia. A baguette tartalmát harapásról harapásra fedezed fel, s minden falat más és más. Omlós husika, friss cukkini, korinader és fűszerek, és ebben tényleg ott van a koriander!!! Tényleg! Igazán! Rögtön elszállt minden korábbi hasonlítgató gondolatom, hiszen az ötlet talán nem egyedi, de az ízvilág és kivitelezés messze felülmúlja szendvicsbarátait. Irtó izgatott lettem, tudni akartam, ismerni és ízlelni a totális választékot, ami nem várat sokáig magára…


Menj! Edd! Élvezd! Majd vágd magad hanyatt!

Nincsenek megjegyzések: