nem mega

MegaFitness Köki spinning
Talán helyesen gondolom, hogy már nem izgalmas azt feszegetnem, hogy mennyire élvezem a tekerést vagy futást, hogy milyen küzdelmeket vívok önmagammal, és elég ciki, hogy folyton nagy terveket szövök, melyeket nem valósítok meg. Persze nem telnek a napjaim a sport és mozgás okozta felszabadító élményektől mentesen.
Mikor komoly sírógörcsöt kaptam a futópályán a vádlimban érzett fájdalom miatt, mely feladásra kényszerített, akkor nővérem döbbentett rá, mit művelek. Míg korábban élveztem, idővel teljesítmény kényszerré vált. Megdöbbentett, mennyire eltávolodtam valódi célomtól: minden nap boldogan álomra hajtani fejem. Ehelyett álmatlanul forgolódtam éjjelente, s csak versenyek, küzdelmek jártak a fejemben, és edzeni nem azért mentem, mert kedvem volt, hanem mert muszáj, a célok elérése érdekében.
Budapest
Így most csak lazán teszem, amihez kedvem van. Többek közt bringázom az esti Budapest fényeiben, gyönyörködve a Duna mentén a kivilágított épületekben, gurulok fel-alá egyik hídról a másikra, egyik kerületből a másikba, felfedezve a bringa utakat, és örömmel tapasztalom, milyen kedvesen mosolyognak az emberre, ha egy bicaj van a feneke alatt. Fülig érő vigyorral tekerek és bámészkodok, hiszen első élmények ezek. Alig várom, hogy a nyári estéken kocsmák kertjében pihenjek mellettem a csodálatos bicómmal, vagy megtanuljam végre a mini liftbe passzírozni a járgányt, esetleg leláncolva magára merjem hagyni az utcán.

Újabb vállalkozásom edzőtermeket, edzőket, számomra új mozgásformákat kipróbálni, és az élményemet megosztani. Ma este túl is estem első ilyen kalandomon a Megafitness Kökiben, Kovács András spinning óráján. Van már tapasztalatom a tavaszi spinning rendezvény kapcsán, amely végeredményben teljesen pozitív volt, az instruktor stílusa tetszett, ráadásul iron man, ezért is esett a választásom rá, itt.

Megafitness Köki
MegaFitness Köki
Teljesen rendben van a hely, engem mégsem ragadott magával. Általában elfogadó vagyok szolgáltatások apró-cseprő hibáit tekintve, azonban most le kell írnom őszinte véleményem.

Külsőre igazán hangulatos, szemet gyönyörködtető, azonban a női egység teljesen logikátlanul és kényelmetlenül lett kialakítva. Kis előtér várja a vendéget, ahol a mosdók kaptak helyet, s innen van lehetőség tova jutni a wellness részlegbe, tusolóba, mellékhelyiségbe és öltözőbe. A rengeteg ajtó a jövés-menés miatt folyton tárva-nyitva, és szerencsétlen szekrényválasztásom miatt sokaknak tártam fel meztelen valómat. Ha nem épp a folyosón ténfergőknek mutogattam magam, akkor arra kellett ügyelnem, hogy az igyekvő –készülődő szekrényszomszédjaim arcába ne toljam fenekem, karom, lábam. Olyan szűkös a hely, hogy ”tömegek” férkőztek féltve óvott intim szférámba, és viszont másztam másokéba. Lehajolni nem tudtam, lepakolni nem tudtam, talpalatnyi helyecske jutott csak. Nem ésszerű a szekrények lakattal való zárásának módszere sem. Számmal van ellátva, de naiv voltam, mikor azt gondoltam, amely számú lakatot kaptam, egyazon számú szekrényt kell használnom. Nem. Persze meg bírok jegyezni egy számot, de nem agytornára készül az ember, ha ott a szám, itt a szám, passzoljon már össze kényelmem érdekében.
MegaFitness Köki spinning
A spinning termet első pillantásra élvezetes helyszínnek véltem a tekerésre, a falon cikázó fényes gömbvillám dekorációnak további funkciót hittem, mertem remélni, valami őrült fénytechnikával megzabolázzák hangulatom, de a fal, s a terem ”szürke” maradt.

Mindez nem számított, nem érdekelt, akár a teremben is öltözködtem volna egy zúzós tekerésért cserébe, de mikor azt tapasztaltam, hogy több jegyet értékesítettek, mint a használható spinnerek száma, sejtettem, mi következik. András átadta a sajátját a pórult járt vendégnek.Lovagias.

Nyilván nem az instruktor hibája, s a lehetőségekhez képest nem volt más választása, azonban Én nem tudok megértő lenni, mikor zsúfolt hétköznapjaimból kiutazom a világ végére, órákat pazarolok egy közepes élményre, amitől ráadásul azt várom, meggyőznek.

András órájáról sajnos így nem igazán tudok beszámolni, csak sejtéseim vannak, milyen lehet. Kedves fiatalember, közvetlen a vendégeivel. Az ismeretlen arcoknak egyenként bemutatkozott, vendégeit név szerint ismerte. Nagy kacagás, móka, látszik, hogy kedvelik, valóban szimpatikusnak hat. A lába is hitelesnek tűnik…

Az érdeklődésem felkeltette, elfogadom az ilyesféle malőröket, s nem hagyom, hogy talán egy új kedvenc instruktor megismerésétől eltántorítsanak. Mindenképp visszatérek, látok a srácban fantáziát.

Majd jött a hidegzuhany, szó szerint.

Nincsenek megjegyzések: