suhanj!

Suhanj! Alapítvány
A mai futóedzésem sok tekintetben volt más. Szuper hétvége, s egy nehéz hétfő után ásítozva mentem a pályára felismerni saját képességeim, és kevésnek éreztem magam. Bár a mérések elég jól sikerültek, legalábbis magamhoz képest, egyelőre szánalmasnak érzem magam, amiért feltételezem, hogy képes vagyok bármire. A lelkesedés nem hagyott alább, csak kicsit most fáradt vagyok. Fejben még erős a hit, és ha a szívem, tüdőm és izmaim nem is állnak készen egy erőpróbára, az akaraterőm majd visz előre.

Suhanok!
Választottam magamnak egy inspiráló jelszót is: Suhanj! Félelmetes erő van ebben a szóban, s nem kizárólag maga a szó lendülete miatt, több van mögötte, amit hétvégén tapasztaltam. A szó számomra az erőt, akaratot, kitartást, pozitív gondolkodást, kiemelkedő teljesítményt jelenti, és egy figyelemreméltó közösséget.
A Suhanj Alapítvány sportolási lehetőséget biztosít látás- és mozgássérültek számára: futnak, spinningelnek, jógáznak, és hétvégén a Vivicitta keretében bárki részt vehetett a jótékonysági szimpátiafutáson, ahol mindannyian büszkén viseltük a világoskék, logóval ellátott pólókat, kendőket.
Első találkozásom volt velük, a borongós időben napszemüvegem mögé rejtettem meghatottságom, ahogy láttam ezt a közösséget együtt, egymásért, vidáman. Egy kicsit Én is hozzájuk tartoztam, pár méter erejéig, velük álltam a rajtvonalnál, mellettük futottam, és velük együtt suhantam a cél felé, s közben figyeltem. A legfelemelőbb érzés volt várni a később érkezőket, és szurkolni nekik utolsó métereik leküzdésében. Persze többen vannak köztük profi sportolók is, de épp a ”kisember” küzdelme hatott akkor rám. Ahogy egymás kezét fogva lépik át ugyanazt a célvonalat, ahol maratonisták lélegeznek fel kiemelkedő teljesítményük után. Ahogy egészséges társak futva tolják kerekes székes barátjukat széles mosollyal.

Suhantunk!
Örülök, hogy ilyen élményben lehetett részem, s bízom további tapasztalatok megszerzésben is. Belőlük is fogok erőt meríteni, példaként fog lebegni előttem az Alapítvány tevékenysége és a hozzájuk tartozók eredményei. Remélem, tudok cserébe adni… 


Adj Te is!

Nincsenek megjegyzések: